Ког - початок 14 століття
|
|
HixHik | Дата: Суббота, 09.03.2013, 06:25 | Сообщение # 1 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| От і настав czas zero! Доброго усім здоров'я. Взагалі-то на початку, зазвичай, я так розумію, непогано було б дати коротку історичну довідку. Але люди тут зібралися серйозні і зі своєю історичною довідкою я можу потрапити у халепу. Мабуть я не знаю того, що знаєте ви. Проте, скажу декілька слів. Істинний ког - Бременський. Інші ескізи, креслення, є фантазією авторів на вільну тему. Враховуючи це, я дозволю собі відтворити такий собі узагальнений образ Балтиморської коги. Я не маю достатніх навичок, щоб створити обшивку у 3D редакторі. Для моїх потреб досі вистачало SketchUp, але працювати у ньому з криволінійними об'ємними фігурами я не умію. А щодо аналізу криволінійної поверхні, то це явно не для нього. Можливо я помиляюся. А тому при створенні цієї моделі я буду використовувати Corel. Саме там намалював шпангоути, ДП та площину ватерлінії, звісно з креслення знайденого на просторах Інету. Мені підвезло щодо обшивки. У цих корабликів корпус обшивався дошкою внапуск. Я спробував було зробити чорнову обшивку, але потім обідрав і прийняв рішення піти шляхом дерев'яної технології - обшити корпус смужками картону на кшталт дошки. Саме цим зараз і займаюся.
А це наступний ряд.
Я не маю лайтбоксу, але шматок флакованого зеленого паперу знайшовся. Якщо дуже страшно - кажіть.
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
ВПК | Дата: Суббота, 09.03.2013, 09:09 | Сообщение # 2 |
...таки панда!
Группа: Авторы
Сообщений: 1734
Статус: Offline
| Удачи! Полку(или флотилии) мореманов на сайте прибыло.
То инь, то ян - это и называется Дао.
|
|
| |
fmc | Дата: Суббота, 09.03.2013, 09:21 | Сообщение # 3 |
Глав. Ком.
Группа: Администраторы
Сообщений: 2502
Статус: Offline
| Отличное начало! С почином!
А вы не пробовали заполнять, промежутки между шпангоутами, пенопластом? Такая технология позволяет в будущем избежать прогибов обшивки и облегчает работу с импровизированной доской. Я давно использую такую технологию и доволен результатом.
|
|
| |
HixHik | Дата: Суббота, 09.03.2013, 14:19 | Сообщение # 4 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Спасибі за увагу, це дає надію, що я не лишуся на самоті.
Цитата (fmc) А вы не пробовали... Ні, я ще майже нічого не пробував, хоча таку технологію бачив і знайомий. Просто порахував, що товщини смужки паперу 0,65 та ще й з напуском 5 мм, що дасть загальну товщину обшивки близько 1,3 мм - буде достатньо. Картон рихлий, але це навіть на краще, адже він гарно всмоктує рідину і після просочування перетвориться на цупку кірку.
Але враховуючи свій маленький досвід скажу: у наступному кораблику, дай Боже, збільшу кількість шпангоутів.
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
major | Дата: Суббота, 09.03.2013, 15:14 | Сообщение # 5 |
Генерал-полковник
Группа: Лидеры+
Сообщений: 752
Статус: Offline
| Добрый день коллега! А насчет использования деревянного шпона, для обшивки корпуса не задумывались, эта технология может дать очень хорошие результаты... Если интересно, ( в этой же ветке) можете глянуть стройку шхуны Америка, там я это использовал...Добавлено (09.03.2013, 15:14) --------------------------------------------- Да и Шведская прогулочная яхта ( каркас корпуса - такая же бумага как и у Вас, а потом шпон...)
|
|
| |
HixHik | Дата: Суббота, 09.03.2013, 16:10 | Сообщение # 6 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Цитата (major) А насчет использования деревянного шпона... не задумывались... З вашими роботами, та й з іншими, знайомий, бачив, дуже подобається. Але прийняв рішення використовувати те що є. Адже шпон це додаткові капіталовкладення та й трохи відмінні технології. Можливо на майбутнє.
У будь-якому випадку, спасибі за увагу та пораду!
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
fmc | Дата: Суббота, 09.03.2013, 22:39 | Сообщение # 7 |
Глав. Ком.
Группа: Администраторы
Сообщений: 2502
Статус: Offline
| Цитата (HixHik) адже він гарно всмоктує рідину і після просочування перетвориться на цупку кірку А какой клей вы используете?
|
|
| |
HixHik | Дата: Воскресенье, 10.03.2013, 00:11 | Сообщение # 8 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Цитата (fmc) А какой клей вы используете? Тільки водорозчинну емульсію ПВА. Спеціалізовану класу D3, звичайну будівельну, канцелярську ПВА-К, усе це в різних мірах розведення. В залежності від потреб. А для просочування рихлих паперів та надання їм цупкості - звичайний будівельний ґрунт глибокого проникнення.
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
EroDromo | Дата: Воскресенье, 10.03.2013, 03:31 | Сообщение # 9 |
Генерал-полковник
Группа: лидеры++
Сообщений: 805
Статус: Offline
| Цікавий прект. Вдачі та наснаги в праці.
|
|
| |
fmc | Дата: Вторник, 12.03.2013, 20:49 | Сообщение # 10 |
Глав. Ком.
Группа: Администраторы
Сообщений: 2502
Статус: Offline
| Цитата (HixHik) Тільки водорозчинну емульсію ПВА О, наш человек
|
|
| |
HixHik | Дата: Вторник, 12.03.2013, 21:49 | Сообщение # 11 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Усім вітання. Приємно відчувати увагу.
"Учили меня... Любить так любить..." Це я до чого?
Ще сьогодні уночі мій кораблик був таким:
Але явно видимі місця розташування шпангоутів, м'яко скажу, мене нервували.
А тому вже вдень він став таким:
Так, так, саме так. Я його обідрав. Повністю обідрав. Робити так робити. Здається я зрозумів причину цього явища і якщо зрозумів правильно, то все буде ОК!
Ну, а якщо ні, то заповню порожнини пінопластом за порадою шановного fmc
Цитата (fmc) А вы не пробовали заполнять, промежутки между шпангоутами, пенопластом? Буде можливість спробувати і такий варіант. Схоже мій кораблик непомітно перетворюється на таке-собі "порцелянове кошеня".
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
fmc | Дата: Вторник, 12.03.2013, 23:22 | Сообщение # 12 |
Глав. Ком.
Группа: Администраторы
Сообщений: 2502
Статус: Offline
| Цитата (HixHik) Так, так, саме так. Я його обідрав. Повністю обідрав. Робити так робити. Ну, это нормально, т. к. мы все тут не нормальные с точки зрения здравого смысла Ну кто из моделистов доволен своей работой. В процессе совершенствуется техника, а вы выбрали далеко не самый легкий проект. Держим кулаки и ждем. Очень интересно
|
|
| |
HixHik | Дата: Вторник, 12.03.2013, 23:42 | Сообщение # 13 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Цитата (fmc) ...мы все тут не нормальные... Спасибі, а я боявся, що мене визнають того... і не вартим уваги.
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
ВПК | Дата: Среда, 13.03.2013, 00:05 | Сообщение # 14 |
...таки панда!
Группа: Авторы
Сообщений: 1734
Статус: Offline
| Цитата (HixHik) Спасибі, а я боявся, що мене визнають того... і не вартим уваги. Ну и зря! Тем более с когом на самом деле виноваты бременцы - не сподобились на элементарный "валк эраунд" Да ещё и сам "шнельбот" довели до ужасного полуразваленного состояния.
То инь, то ян - это и называется Дао.
Сообщение отредактировал ВПК - Среда, 13.03.2013, 00:08 |
|
| |
HixHik | Дата: Среда, 13.03.2013, 00:45 | Сообщение # 15 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Цитата (ВПК) ...не сподобились на элементарный "валк эраунд"... Можливо я вас не зовсім правильно зрозумів, але у німців є таке диво у твердій палітурці з чудовими кресленнями, ескізами - елементарно престижне видання вартістю близько 350€. Дивлюся на цю цифру і думаю - "Щось тут не так. Чи то занадто дорога вартість книжки, чи то занадто малий у мене дохід?"
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
fmc | Дата: Среда, 13.03.2013, 01:03 | Сообщение # 16 |
Глав. Ком.
Группа: Администраторы
Сообщений: 2502
Статус: Offline
| Цитата (HixHik) Можливо я вас не зовсім правильно зрозумів, але у німців є таке диво у твердій палітурці з чудовими кресленнями, ескізами - елементарно престижне видання вартістю близько 350€. Дивлюся на цю цифру і думаю - "Щось тут не так. Чи то занадто дорога вартість книжки, чи то занадто малий у мене дохід?" Да-а! Цена сподвигает задуматься, а все ли в этом фолианте так, как хотелось бы. И не создан ли он собственно для этой самой цены . Там могут быть "не достающие фрагменты ДНК лягушки" (см. "Юрский парк")...
|
|
| |
ВПК | Дата: Среда, 13.03.2013, 09:17 | Сообщение # 17 |
...таки панда!
Группа: Авторы
Сообщений: 1734
Статус: Offline
| Тем более сами ж писали: Цитата (HixHik) Проте, скажу декілька слів. Істинний ког - Бременський. Інші ескізи, креслення, є фантазією авторів на вільну тему. Враховуючи це, я дозволю собі відтворити такий собі узагальнений образ Балтиморської коги. Добавлено (13.03.2013, 09:17) --------------------------------------------- http://serikoff.ucoz.ru/forum/6-157-1
То инь, то ян - это и называется Дао.
|
|
| |
ВПК | Дата: Среда, 13.03.2013, 09:24 | Сообщение # 18 |
...таки панда!
Группа: Авторы
Сообщений: 1734
Статус: Offline
| http://commons.wikimedia.org/wiki....,_1990)
То инь, то ян - это и называется Дао.
|
|
| |
HixHik | Дата: Среда, 13.03.2013, 14:22 | Сообщение # 19 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Та так. І ладен це знову сказати. Можна піти навіть далі і навести висновки морських істориків; що до 18-го століття не існувало ані систематизації, ані архівації, ані креслень вітрильників. Були ескізи, конструкторські замальовки, інколи повні, інколи вузлові робочі моделі у досить великому масштабі. З цього можна зробити висновок - усі офіційні креслення ранніх вітрильників то або спроба поєднати у одне ціле роздроблені матеріали, або перенесені на папір моделі (залишки яких, до речі, старанно реставруються і зберігаються), або втілені, значно пізніше, у креслення рештки, або банальна фантазія на підставі описових матеріалів та історичних закономірностей. Моя думка. Як приклад, можна навести ситуацію з корабликом 15-го століття - "Санта Марія". На сьогодні відомо принаймні три офіційні версії креслень. Усі три визнані такими, що мають право на існування. Оце така на сьогодні "наука" історія, трактувати можна як завгодно і все буде "правдою". А вибирати, що до вподоби, доводиться пересічному моделісту.
А за фото реплік щиро дякую. Не так вже й багато матеріалів у Інеті. Навіть на фотографіях вітрильників, особливо на групових, можна побачити, порівняти і уявити, яке це було потужне, міцне і доволі не маленьке суденце!Добавлено (13.03.2013, 14:22) --------------------------------------------- Я тільки-но помітив - я уже сержант. З мене полянка
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
HixHik | Дата: Четверг, 16.05.2013, 09:58 | Сообщение # 20 |
Лейтенант
Группа: лидеры++
Сообщений: 23
Статус: Offline
| Доброго усім здоров'я! Хоч і не модельний зараз сезон. Я маю на увазі пору року і те, що проживаю я у приватному будинку. Ті крихти вільного часу, які ще лишаються, відбирають клопоти по господарству. Та все ж руки тягнуться і чешуться. Після своїх спроб я, все таки, пересвідчився, що для одношарової обшивки повинна бути чітко вивірена геометрія шпангоутів, а це мабуть можливо, без використання програм, тільки при наявності немалого досвіду. Річ у тім, що я мабуть зробив помилку при виготовленні шпангоутів, але все по черзі і візуально.
В цілому, після переробки обшивка виглядає значно краще:
І якщо з кормою ще можна миритися:
То форштевень мене "убив":
Невиправний перелом на мій погляд є саме наслідком похибки у геометрії шпангоутів. Потрібно, обов'язково, заповняти проміжки між шпангоутами штевнів наповнювачем, особливо при ручному виготовленні набору. Це б дало можливість оперативно виправити похибки до заклейки "дошкою". А мені ж радили подумати над такою технологією. Та, як полюбляв повторювати мій колишній командир, "наука в лес не идёт".
Обдирати більше не буду. Використаю зроблену обшивку для шпаклювання. Спробую виправити обриси.
Ще одне. Зробив собі списоносця. Його зріст, у масштабі, 1,7 м.
Просто цікаво стало порівняти розміри. І човник виходить досить таки пристойним:
Мабуть це всі останні новини. До зустрічі. Хоч не так швидко як хотілося б, але робота буде продовжуватися.
Не стоит прогибаться под изменчивый мир, пусть этот мир прогнется под нас!
|
|
| |
|