Спасибо всем. Возможно увлекся по принципу: купирование такая весёлая штука, остановится нельзя... Ржавчина там только ради имитации пыли. Но подумав... вы правы.
Цитата (fmc)
Попробуй прибить черным акрилом и оттонировать хромом
Дата: Воскресенье, 13.01.2013, 02:47 | Сообщение # 26
Моделист 2009 года (FMC)
Группа: победители+
Сообщений: 1673
Статус: Offline
Не-а , Дим , не убедил - напрочь отсутсвуют СЛЕДЫ КРАСКИ . Ведь речь шла о ПОКРАШЕННЫХ ДВИГАТЕЛЯХ , а не о ржавом металле. Дим , я вот об этом -блок , головки - крашенные .
Дата: Воскресенье, 13.01.2013, 11:32 | Сообщение # 27
Подполковник
Группа: Лидеры+
Сообщений: 98
Статус: Offline
Цитата (kluew)
напрочь отсутсвуют СЛЕДЫ КРАСКИ
это ключевые слова в данном случае.
Добавлено (13.01.2013, 11:32) --------------------------------------------- извините, никого не хотел обидеть . Дмитрий, мне мотор нравится. Но и весь самолет должен быть закаканным, как вы выразились.
Дата: Воскресенье, 13.01.2013, 18:43 | Сообщение # 35
Генерал-полковник
Группа: лидеры++
Сообщений: 1020
Статус: Offline
Цитата (Mykola)
Оце двигун мого тягача
Миколо, вибач, а що твій двигун працює на форсажі, на закретичних режимах, знає що таке перегріви? Ти ж його як рідну жіночку пестиш, пилючку сдуваєш. Ні, це не є приклад. Погодься.
Дата: Воскресенье, 13.01.2013, 20:58 | Сообщение # 36
...таки панда!
Группа: Авторы
Сообщений: 1734
Статус: Offline
В принципе я бы ещё поверил, что новый Як, ещё не облетнанный, токо-токо с конвейера имеет красивенький какой=нибудь моторчик с черненьким таким блоком цилиндров и гламурненьким голубеньким картером, но поезженый не раз на всех режимах движок, да ещё советский, да ещё 40х гг.... Ну вряд ли. То инь, то ян - это и называется Дао.
Дата: Понедельник, 14.01.2013, 01:00 | Сообщение # 37
Генерал-полковник
Группа: лидеры++
Сообщений: 805
Статус: Offline
Дмитро, робіть все собі в кайф. Мені б було фіолетово якого кольору був би пил літака, який стоїть під Кременчугом по відношеню до літака, який стоїть під Миколаєвом.
Дата: Понедельник, 14.01.2013, 13:01 | Сообщение # 38
trucker
Группа: лидеры++
Сообщений: 76
Статус: Offline
Цитата (Petrov)
Миколо, вибач, а що твій двигун працює на форсажі, на закретичних режимах, знає що таке перегріви?
Ой, шановний, ви не розумієте, що навантажений 20-ма тонами Магнум, це те саме, що й Ан-26 десь у небі північної Африки Все люди разные, один я одинаковый...
Сообщение отредактировал Mykola - Понедельник, 14.01.2013, 13:02
Дата: Понедельник, 14.01.2013, 18:51 | Сообщение # 39
Генерал-полковник
Группа: лидеры++
Сообщений: 1020
Статус: Offline
Цитата (Mykola)
Ой, шановний, ви не розумієте, що навантажений 20-ма тонами Магнум, це те саме, що й Ан-26 десь у небі північної Африки
\ Та ладно! Північна Африка це ідеальни умови, Миколо, повір. Є набагато "цікавіші" місця. Тай порівняння інколи просто, ну скажимо, не корректні. Приведу приклад. Зараз частенько чути що робота пілота важча за шахтарську. Відверто тільки, ти у це віриш?
Дата: Понедельник, 14.01.2013, 19:49 | Сообщение # 40
trucker
Группа: лидеры++
Сообщений: 76
Статус: Offline
Цитата (Petrov)
Зараз частенько чути що робота пілота важча за шахтарську. Відверто тільки, ти у це віриш?
Дійсно, недоречне порівняння. Візьмемо, скажімо, пілота Аеробуса з "Аеросвіту", людину, яка відповідальна за 300 дорогоцінних пасажирів, що працює у відповідному ешелоні поряд з ведучими пілотами світу, а з другого боку пілот, що працюе, наприклад в Урзі. Літає бог зна де, напівтверезий, возить казна що, і як і шахтар (також не в ідеальному стані) отримує свою $1000 на місяць. Так, коректне порівняння, різниця лише в освіті, теоритично, у пілота вона має бути вищою, але, мабуть вони про це не памятають. А тепер розглянемо водія дальнобійника з міжнародних перевізчиків: мало того, що треба мати автомобіль, хочаб рівня Евро-3, вміти ним кирувати, самому забеспечувати безперебійну роботу, мати всі дозволи й сертіфікати, не кажучи вже про Шенген і т. д., ще й спілкуватися потрібно кількома мовами, бо неможна вивизти вантаж, наприклад до західного кордону Польщі і повернутися порожнім! А супутній вантаж може бути зовсім не супутнім, а прямувати далі, наприклад до Франкфурту, так що відмовлятися, коли колеги з Німеччини носом крутять. При цьому водіїв з України, окрім того, що ненавидять, ще й буквально палки в колеса пруть. І все це за туж $1000. То в кого робота важче ніж у шахтара?! Все люди разные, один я одинаковый...